گروه نیازسنجی و مطالعات فرهنگی
گروه «نیازسنجی و مطالعات فرهنگی» با هدف اجرای مطالعات مرتبط با حوزه فرهنگ از جمله بررسی و شناسایی نیازها و اولویتهای فرهنگی، انجام مطالعات امکانسنجی، اجرای طرحهای فرهنگی، بررسی پیوست فرهنگی، رصد دانش، باور و رفتارهای فرهنگی دانشجویان، برگزاری کارگاههای آموزشی و نیز سمینارهای مرتبط با موضوعات فرهنگی، در سال ۱۳۹۶ایجاد شده است.
مطالعات انجام شده:
- طرح مطالعاتی "تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی به روایت دانشگاهیان دانشگاه بهشتی"- 1393
- طرح مطالعاتی "تاریخ شفاهی پایگاه نبوت دانشگاه بهشتی به روایت بسیج کارکنان"-1394
- طرح مطالعاتی "فرهنگ دانشجویی و فضای مجازی"- 1395
- طرح مطالعاتی "اقتصاد و مدیریت اسلامی"-1395
- تفکر استراتژیک و مدیریتی از دیدگاه امام خمینی(ره)-1396
- بررسی اعتبار اطلاعات در فضای مجازی با تاکید بر شبکه های اجتماعی -1396
- طرح زندگی روزمره دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی-1398
- طرح بررسی نگرش دانشجویان نسبت به مشارکت در تشکل های دانشجویی (مطالعه مورد دانشگاه شهید بهشتی)-1398
- سنجش مصرف رسانهای و رضایت دانشجویان از پیام رسانهای داخلی-1398
- بررسی الگوهای نوین تفریح و سرگرمی در بین دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی (با هدف شناسایی راهکارهای ارتقای امید و نشاط)-1399
- راهکارهای ارتقای مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجویان -1400
- مجموعه بررسی های فرهنگی اجتماعی پیرامون مسئولیت اجتماعی دانشگاه در قبال جامعه- 1400